Tuesday, September 27, 2011

Jom Derma Daraahhh....=)...

2minggu lepas, aku sefamily ingat nak shopping barang rumah kat carre4 yg dekat ngan rumah...sampai sana, tgk2 ada kaunter derma darah dari Pusat Darah Negaraaa...aku mmg dah lama teringin nak derma darah...in fact, aku langsung x tau type darah akuu...yg klakar nyer, dulu aku pernah kene denggi...hari2 amik darah...sampai 2-3 kali sehariii...tapi, tak pernah terfikir nak tnya tyoe darah akuuu...huhuhu...hubby aku plak mmg dah biasa dermaa...

So, lepas isi borang, nurse tu check la darahh...baru aku tau, type darah aku,...A...huhu..kata org type yg susah nak dapat nihhh...huhu...pleaseee...jangan langgar akuuu...jgn la accidenttt...kang susah cari darahhh...huhuhuhu...

tapi apa yg aku nak komen tentang layanan kaunter pendaftaran dorang...Masya Allahh...bukan nak kondem, tapi kannn...dorang tu keje ngan public...senyum la sket...bukan nak kene bayar ponnn...lagipun dorang tu kan sepatutnya tunjuk muka friendlyy...baru la org berselera nak derma...kalo bukan sbb aku nak tau type darah aku, tak hingin aku derma...cehhh...!!..

bukan takat mahal senyum dorang tuuu..tpi, aku senyum kat dorang pon tak balasss...geram betui...rasa nak sekeh sorang2...baik laki mau pompuan...geramm jadinyaaa...tapi, sib baik la nurse yg amik darah tu baik...murah la sket senyum nyaa...walo x semanis manaaaa...

nasihat akuuu...pada mereka2 yg terlibat...jgn la wat muka mencuka...muka terpaksa...muka toya kalo nak kerja di bahagian hadapannn....huhuhu...

adious...

aku-untuk-aku...=)

No comments:

Post a Comment