Tuesday, January 10, 2012

2012...Permulaan yg agak menyedihkannn....

Salam...Selamat tahun baruu...walo terlewat seploh hariii...tetap gigih nak wish...
apa nak watt...sepanjang tempoh ni bizi la plakkk...tak terlarat dek badan ni hah rasanya...tapi, sib baik la keje kat opis ni kureng skettt..leh la relax laggiii...n sempat mengepos dlm blog kesayangan ceq ni hah!!!..=)

Lepas krimas aritu...sebok ngan kazen hubby kawen...pehtu, abah kesayangan ku kemalangan...jatuh pokok...Allah huakbar...sian betul tengok keaadan abah...dalam keadaan usia begini, tentu tak tertanggung rasanyaaa...masa aku patah kaki aritu..yg sket tu pon rasa nak meraung...inikan pula patah tulang pinggul dan retak pergelangan tangan...abah yg biasanya aktif, terlantar ajeee....menitik air mata aku...mak pula setia menemani abah...lap badan...cuci segalanya utk abah...walo kdg2 mak bebel2, tapi aku dpt rasakan mak terlalu sayangkan abah...

Tapi sekarang....Alhamdulillah, abah sudah selamat bedahh...skang berehat dirumah kakak...Moga abah cepat sembuh...rindu dengan gelak tawa gurau abah...nak2 abah mmg suka mengusik mak...mak yg over sensitip...hhihihii...

Moga Abah tersayang..HAJI ABDULLAH BIN KASIM...cepat sembuh...Aminnn...

aku-untuk-aku

No comments:

Post a Comment